تعداد بازدید: 1874

توصیه به دیگران 1

شنبه 1 مهر 1385-0:0

نماينده بابلسر :كارگران بازداشتي فرش"البرز"آزاد شدند

حجت‌‏الله روحي گفت: پيشنهاد كرده‌‏ايم كه هفته جاري جلسه‌‏اي با استاندار ، كارفرماي فرش البرز و نمايندگان كارگران برگزار شود.


نماينده بابلسر در مجلس‌‏هفتم با تاييد درگيري و ضرب و شتم كارگران فرش" البرز" از سوي ماموران انتظامي گفت‌‏: در اين درگيري 40 نفر از كارگران بازداشت شده بودند كه 25 نفر آنان تا پيش از پنج‌‏شنبه و 15 نفر نيز روز پنج شنبه با مساعدت مسوولان قضايي منطقه آزاد شدند.


وي با تاكيد بر مشروع بودن اعتراضات صنفي و كارگري گفت‌‏: البته اگر اين تجمعات با مجوزهاي قانوني برپا شود، براي كارگران بهتر است زيرا در تجمعات غيرقانوني بيشترين صدمه به كارگران وارد مي‌‏شود .
روحي با تاكيد بر حفظ امنيت ملي گفت‌‏: با توسل به راههاي ديگري غير از تجمع مي‌‏توان مطالبات صنفي را پيگيري كرد كه از جمله آنها مطبوعات, نمايندگان مجلس و خانه كارگر هستند.


عضو كميسيون اجتماعي مجلس‌‏هفتم، در ادامه مطالب خود گسترش مشاركت بخش خصوصي در سرمايه‌‏گذاري براي رفع معضل بيكاري را مهم دانست و گفت‌‏: در اين ميان امنيت شغلي نيروي كار هم نبايد فراموش شود.
عضو هيات رييسه فراكسيون كارگري مجلس وزارت كار را مسوول اشتغال دانست و گفت‌‏: حفظ و تثبيت فرصت‌‏هاي شغلي موجود بر ايجاد اشتغال جديد اولويت دارد اما متاسفانه وزارت كار به اين مهم بي‌‏توجه است.
روحي تاكيد كرد : اولويت پرداخت وام‌‏هاي وزارت كار بايد واحدهاي موجود باشند.(ilna)


  • ابراهيميپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 1 مهر 1385-0:0

    از ادبيات اين آقا مشخص است كه از مسائل كارگري هيچ اطلاعي ندارد چون در ميان دهها تشكل صنفي، از جمله شوراهاي كارگري و ديگر گروههاي حامي كارگران صرفا خانه كارگر را حامي اين گروه ميداند. در حالي كه عملاً خانه كارگري بمنزله شاخه كارگري حزب تندرو مشاركت عمل ميكند ثانيا وزارت كار مسئول اشتغال نيست و شغل با جذب نيروي انساني توسط دستگاههاي اجرائي و يا واحدهاي توليدي، خدماتي و يا كشاورزي امكانپذير است


    ©2013 APG.ir